Пікапи можуть бути потужними і практичними, але іноді автомобільні компанії захоплюються експериментами, створюючи щось, що важко назвати привабливим. У цій статті ми розповімо про п’ять найпотворніших пікапів, які коли-небудь з’являлися на дорогах. Ці моделі вирізнялися не тільки своїми незвичними дизайнами, а й тим, що вони не знайшли відгук у широкої аудиторії.
1. Ford Econoline
Ford Econoline, що з’явився в 1961 році, має такий незвичний вигляд, що його складно переплутати з будь-яким іншим автомобілем. Цей пікап був побудований на базі фургона Ford Falcon і виглядав як щось середнє між фургоном і вантажівкою. Кабіна, де водій і пасажири сиділи прямо над передніми колесами, мала вкрай дивний вигляд, а решітка радіатора, запозичена у фургона Ford Thames, абсолютно не вписувалася в загальний вигляд.
Ford припускав, що пікап Econoline продаватиметься краще за фургон, але вийшло навпаки – фургон виявився популярнішим за продажами в 9 разів. Незважаючи на свою практичність і просторий кузов, Econoline не зміг завоювати ринок, багато в чому через непропорційний і дивний зовнішній вигляд.
2. Honda Ridgeline
Коли в 2005 році Honda вирішила вийти на ринок пікапів, її модель Ridgeline викликала масу суперечок серед автолюбителів. Цей середньорозмірний пікап був побудований на платформі кросоверів, що призвело до досить специфічного зовнішнього вигляду. Ridgeline виглядав як щось середнє між легковим автомобілем і пікапом, що викликало критику за його невизначену ідентичність. Хоча модель пропонувала безліч корисних функцій, таких як вбудоване багажне відділення і люк у даху, її зовнішній вигляд залишав бажати кращого.
Друге покоління, що з’явилося в 2017 році, хоч і стало більш привабливим, але не змогло кардинально змінити сприйняття моделі. Ridgeline так і залишився одним із найбільш спірних за дизайном пікапів на ринку.
3. Chevrolet Avalanche
Chevrolet Avalanche, представлений у 2002 році, став яскравим прикладом того, як можна зіпсувати потенційно успішну ідею. Цей пікап поєднував у собі елементи позашляховика і вантажівки, але його дизайн виявився занадто громіздким і незграбним. Автомобіль виглядав так, ніби його складали з частин кількох різних моделей, причому елементи не завжди гармоніювали один з одним.
Незважаючи на номінацію на звання «Північноамериканський пікап року» у 2003 році, Avalanche викликав критику за свої безглузді пропорції. Його практичність, звісно, була на рівні, але візуально автомобіль мав вкрай невдалий вигляд, що відлякувало багатьох покупців.
4. Dodge Rampage
Dodge Rampage, випущений у 1982 році, був ще одним прикладом невдалого дизайнерського експерименту. Побудований на платформі спортивного купе Dodge Charger, цей пікап виглядав як невдала спроба створити щось унікальне. Передня частина автомобіля нагадувала побутову техніку, а задня частина була настільки ж непримітною.
Chrysler, який створив Rampage, сподівався привернути увагу до компактних пікапів, але автомобіль не знайшов широкого відгуку у публіки. У 2006 році Dodge зробив спробу відродити модель, але новий Rampage виявився не набагато кращим за оригінал і також був зустрінутий з несхваленням.
5. Subaru Baja
Subaru Baja, випущений в період з 2003 по 2006 рік, був спробою компанії об’єднати концепцію кросовера і пікапа. Ця чотиридверна вантажівка з повним приводом і двигуном Boxer була побудована на базі Subaru Outback, що надало їй незвичайних пропорцій. Задня частина кузова мала безглуздий і безглуздий вигляд, а загальна концепція автомобіля здавалася не до кінця продуманою. Незважаючи на спробу впровадити щось нове на ринок, Baja не зміг завоювати популярність. Subaru планувала продавати 24 тисячі машин на рік, але фактично вдалося реалізувати лише 30 тисяч за весь період виробництва. Сьогодні багато автолюбителів вважають, що Subaru могла б спробувати знову випустити Baja, але з більш сучасним і привабливим дизайном.
Корисний досвід
Ці пікапи наочно демонструють, як експериментальні рішення в дизайні можуть призвести до провалу. Незважаючи на свої унікальні особливості, вони не змогли завоювати популярність через свою зовнішню непривабливість. Проте, такі автомобілі залишили свій слід в історії і назавжди залишаться прикладом того, що не завжди нові ідеї призводять до успіху.