Японські пікапи, як і вся автомобільна промисловість Японії, завоювали міжнародний авторинок унікальністю та інноваціями. Незважаючи на американське домінування в сегменті, японським виробникам вдалося створити низку моделей, які стали знаковими і затребуваними по всьому світу.
Toyota Stout (1960–1978)
Stout був першою спробою Toyota завоювати ринок США. На жаль, незважаючи на потужніший 85-сильний двигун, модель поступилася конкурентам через свої габарити і нестачу потужності. Цей досвід показав шляхи до створення більш успішного Toyota Hilux.
Mazda Rotary Engine Pickup (1971–1979)
Цей пікап вирізнявся унікальним роторно-поршневим двигуном Ванкеля, що забезпечує високу потужність за компактного розміру. Він був призначений для американського ринку, де виділявся серед конкурентів. Але паливна криза 70-х років і витрата палива в 17 л/100 км зіграли свою роль, і виробництво було завершено.
Honda Ridgeline (2005 – наш час)
Цей середньорозмірний безрамний пікап став популярним завдяки унікальному дизайну та продуманій конструкції. Ridgeline пропонує незалежну задню підвіску, повний привід і місткий вантажний відсік. У 2006 році модель отримала звання «Пікап року» у США. Оснащувався 3,5-літровим V6 двигуном потужністю 247 к.с., що робить його ідеальним для міських умов і легкого бездоріжжя.
Toyota T100 (1993–1998)
Toyota T100 був спробою створити повнорозмірний пікап для США. Однак йому не дозволили завоювати популярність менші, ніж у американських аналогів, розміри, відсутність V8 і високі митні податки. Проте цей досвід був корисний Toyota у розробці більш успішних моделей у майбутньому.
Subaru BRAT (1978–1993)
BRAT був створений для активного відпочинку і запропонував передову на той час концепцію повнопривідного легкового автомобіля з вантажною платформою. Автомобіль міг перемикатися з переднього на повний привід «на льоту» і був популярний серед любителів активного способу життя. Цікава деталь — два задніх сидіння, розташовані в кузові, які дивилися назад. Цим пікапом, до речі, володів колишній президент США Рональд Рейган.
Nissan Hardbody (1986–1997)
Nissan Hardbody, відомий як Datsun і Navara, став одним із найпопулярніших пікапів у США, завдяки виробництву у США, що дозволило уникнути додаткових мит. Hardbody був оцінений за надійність і витривалість, ставши популярним як серед приватних, так і серед комерційних користувачів.
Nissan Titan (2003 – наш час)
Titan — перший повнорозмірний пікап від Nissan, який міг конкурувати з американською «великою трійкою». Відрізнявся містким салоном, високою вантажопідйомністю і функціональними інноваціями, такими як бічний відсік, що закривається. Модель набула популярності на півдні США, де цінуються потужні і надійні машини.
Toyota Tundra (2007 – наш час)
Toyota Tundra — повнорозмірний пікап, який завоював популярність завдяки високій якості, надійності та різноманітності конфігурацій. Модель другого покоління запропонувала безліч опцій, включно з різними типами кабін і двигунів, що дозволило Toyota зайняти значну частку американського ринку. У 2012 році Tundra прославилася, відбуксирувавши космічний шаттл «Індевор» в Каліфорнійський науковий центр.
Toyota Hilux (с 1983 года)
Hilux — символ надійності серед японських пікапів. Цей автомобіль став легендарним завдяки своїй невибагливості та довговічності. Використовується в найсуворіших умовах, включно зі збройними конфліктами. Hilux став еталоном «невмирущого» автомобіля і залишається популярним серед приватних і комерційних користувачів.
Datsun Pickup 220, 320, 520 (1955–1972)
Datsun Pickup 220 був першим японським пікапом, представленим у США. Ця компактна модель із 37-сильним двигуном і вантажопідйомністю 500 кг виявилася популярною завдяки своїй компактності, економічності та функціональності. З роками Datsun розширив модельний ряд, і з появою потужнішої та сучаснішої моделі 520 у 1965 році продажі сягнули 15 тисяч екземплярів на рік, що зробило її найбільш продаваним імпортним пікапом у США.
Японські пікапи продовжують впливати на світовий ринок, зберігаючи свій унікальний стиль і вдосконалюючи технологічні рішення, що відповідають запитам часу.